Het zit er bijna op!

14 juni 2020 - Da’an District, Taiwan

Beste allemaal,

Na inmiddels 4,5 maand in Taiwan te zijn, zit mijn tijd er hier bijna op. Nog 2 weken te gaan. Afgelopen weken hebben we, naast al het harde studeren, ontzettend veel gezien en gedaan. Hiken in de bergen, eilanden bezocht, genieten van de adembenemend mooie natuur hier, gesurfd, gesnorkeld, om 3 uur opgestaan om zonsopgang te bekijken (het was het waard) en ook waren we geregeld in een Belgische bierkroeg te vinden. Komende week mijn laatste examens en dan zit officieel het semester er op. Volgende week gaan we nog een fietstocht doen van 200 kilometer vanuit de westkust via het zuiden naar de oostkust van Taiwan en dan is het echt voorbij. Op 27 juni vlieg ik om 23:30 uur Taiwan tijd via Dubai terug naar Amsterdam waar ik om 13:15 uur land. Uiteraard met een dubbel gevoel: heel erg jammer dat het er al weer op zit (want het is ontzettend snel gegaan), maar ook heel veel zin om weer naar huis te gaan, iedereen weer te zien en tevens ook heel dankbaar dat ik ondanks de corona crisis het semester in Taiwan af heb kunnen maken. Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad, veel genoten en ook heel veel geleerd. Ik wil jullie bedanken voor het lezen van mijn berichten en voor de lieve reacties!

Tot snel!

Jasper

1. Henriëtte:
    15 juni 2020
    Lieve schat, wat zijn wij ontzettend trots op jou! Je hebt het toch maar ff geflikt in deze lastige tijd. Wij hopen dat je alles gedaan hebt wat je graag wilde doen in Taiwan.
    Het reizen naar andere landen is er door Corona niet van gekomen, maar dat zal zeker nog wel gebeuren. Je hebt nu de smaak te pakken :)
    Fijn dat je zoveel nieuwe mensen hebt ontmoet! Wij wensen jou nog ontzettende mooie laatste weken en we hebben nu al zin om op 28 juni naar Schiphol te rijden.
    Dikke kus, pap en mam!
  2. Marloes:
    16 juni 2020
    He!

Wat super mooi om te lezen hoe jij steeds weer deze verhalen zo schrijft!
    Fijn dat je een hele mooie en onvergetelijke tijd hebt gehad! Echt heel dapper en knap van je!
    Geniet ook nog heerlijk van je laatste weekjes daar!
    Hopelijk zien we je snel weer op Nederlandse bodem.

Lieve groetjes Merijn Marloes Zara en Lize!